.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نائب رئیس اتاق بازرگانی مازندران:
مرغ‌های صنعتی مازندران مشکل آنفلوآنزا ندارند

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران گفت: مرغ‌های صنعتی مازندران مشکل آنفلوآنزا ندارند.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، بیماری آنفلوآنزای مرغی در مازندران حدود یک ماه است که تبدیل به دغدغه شده و مشکلات زیادی را ایجاد کرد.این مشکلات تا جایی پیش رفت که حتی در برخی شهرها مسئولان دست به معدوم‌سازی طیور آلوده زدند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به وجود مشکل آنفلوآنزا در بین مرغ‌های این استان گفت: مرغ‌های صنعتی مازندران مشکل آنفلوآنزا ندارند.

امیر میران‌آملی افزود: مشکل آنفلوآنزا در بین مرغ‌های بومی و محلی خانگی در سطح برخی روستاها بوده است که این امر به اشتباه به مرغ‌های صنعتی نیز نسبت داده شد.

وی با اعلام اینکه صدا و سیما با اعلام خبر وجود آنفلوآنزا در بین مرغ‌های مازندران تصویری از مرغ‌های صنعتی را پخش کرد که این امر در بین اذهان عمومی ایجاد شبهه کرد، تصریح کرد: وجود آنفلوآنزا در بین مرغ و اردک محلی و بومی مازندران گزارش شده است.

میران‌آملی با اشاره به وجود بسیاری از مرغ‌های محلی تصریح کرد: این مرغ‌ها به وسیله برخی دلالان از شهرهای اصفهان و ورامین وارد مازندران می‌شوند که توسط جوجه‌فروشان و دست‌فروشان در روستاها به فروش می‌رسند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام تلاش شبانه‌روزی مسئولان اداره‌کل دامپزشکی استان در شناسایی عوامل خرده‌فروشی و عمده‌فروشی مرغ‌های محلی در سطح روستاها، گفت: جوجه اردک، مرغ و جوجه‌های محلی و بومی در سطح روستاها دارای آنفلوآنزا بودند که تعداد زیادی از آنها جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.

این مسئول گفت: هم‌استانی‌ها در مصرف مرغ‌های صنعتی که در کشتارگاه‌ها با بسته‌بندی‌های معتبر عرضه می‌شوند نگرانی نداشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 تير 1394
بی تدبیری چه بر سر صنعت طیور آورده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.